کسی میتون ازمایش قند منو ترجمه کنه

تصویر
۲۰ پاسخ

عزیزم برو قرص تیروئید بگیر بخور پرکاه
وقتی پرکار باشه جلو رشد بچت میگیره

اگه تیروئید داری حتما اگه دکتر قرص داده بخور چون زندایی من تیروئید داشت تو بارداری قرص نخورد بچش تیروئید گرفت الان تحت درمانه

قند نرمال فقط تیرویید نیاز به بررسی داره

البته باید تنظیم بشه چقد بخوری

بخور از این بعد

منم تو بارداری گرفتم دکتر کف باید حتما بخوری برای بچه ضرر داره...ضررش بیشتر برا اونه

قندت خوبه
تیروییدت بالاس
عفونت اداری داری

خوبه ازمایش قندت

تیرویید بالاس

یکم عفونت ادراری داری

تیروئید داری؟؟

قند انگار اوکبه

ناشتا79یکساعته117 دوساعته109عالی

فقط تیروییدت بالاس …قرص میخوری

عفونت ادراری هم داری

نرمال.

چندساعت ناشتا بودی

تیروییدت کم کاره حتما ببر دکتر غدد دارو بده بهت

قندت خیلی خوبه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دنیز.آراز مامان دنیز.آراز روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا فسقل مامان دوتا فسقل ۴ سالگی