۴ پاسخ

اره کلا low risk مینویسه ینی هیچ مشکلی نداری😁

بفرست
منم دادم میدونم‌چی ب چیه

اره اینجا همه تخصص دارن🤣🤣🤣 عزیزم بنظرم نذار اینجا هرکی یک چیز بهت میگه استرس میگیری بفرست داخل چت جی پی تی کامل برات توضیح میده خط به خطشو

بفرستش

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی