من دوتا ازمایش دارم کسی میتونه ترجمه کنه

۴ پاسخ

عزیزم قند یکساعتت و دوساعتت عالیه ولی ناشتات زیاده باید تا ۹۲باشه نهایتش برا شما ۹۷یکم سعی کن شیرینیجاتو رعایت کنی

قندت رو مرزه رعایت کن

بزار گلم

اره.

سوال های مرتبط

مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی