۳ پاسخ

همه چی عالیه، فقط یکم کمبود آهن داری

قندت خوبه عالی
فقط فک کنم کم خونی داری قرص آهن میخوری؟

خوبه قند نداری

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد