۸ پاسخ

فقط باید ۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باشی
و شام هم سبک بخوری

ن مثل همیشه

۸ ساعت فقط ناشتایی داره و حین ناشتایی آب و چایی خالی مجازه

فک کنم باید ناشتا باشی

پرهيز كه نه
شامتو ساعت ٨ بخور تا ١٢شبم ميتوني اب بخوري
بعدش بري ازمايشگاه بستگي به مراحلت داره چندتايي باشه

نه مثل همیشه غذا بخور فقط شب قبلش نون پنیر بخور

اره آزمایش سه ماه دومه باید ناشتا باشی فقط

نه عادی باش

سوال های مرتبط

مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۷ ماهگی