۷ پاسخ

منم بالا آوردم متاسفانه بهم گفتن دو سه روز دیگه مجدد بیا ، ولی می‌خوام برم پیش دکترم بهش بگم نمیتونم آزمایش ۴ مرحله ای رو تحمل کنم اگه میتونه ۲ مرحله ای بنویسه حداقل

بله منم

ارح گفت ب دکترا بگو نمیتونی گلوکز تحمل کنی خیلی بده🥲

من بعدازمایش دومی بالا آوردم گف اشکال نداره

اگه از آب پرتقال خوشت میاد نه بالا نمیاری


عه مال شوشتری منم شوشترم کجای شوشتر هستی

اره منم

بله من

سوال های مرتبط

مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان manyar مامان manyar ۱۱ ماهگی
مامان شیر کوچولو♥️ مامان شیر کوچولو♥️ ۶ ماهگی