دوستان این آزمایش قندم هست کسی می‌تونه ترجمه کنه

تصویر
۳ پاسخ

قند ناشتام الان. نزدیک به 5سالع ک همینه عددش
هر وقت. رفتم گرفتم همین بود اصلا تعغبر نمیکنه

ناشتات بالاس عزیزم

قند ناشتات لب مرز هست بقیه‌اش خوبه
یکمی رعایت کن

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد