۸ پاسخ

دو موردت نرمال نیس ببر پیش دکتر

ببر تو گوگل ترجمه کن

قند نداری
یه کم چربی بالاس، یه کم فریتین همون ذخیره آهنت پایینه

عزیزم همه چیت خوبه فقط کم خونی داری اونکه جلوش L زده

کلسترولت بالا .و آهن خونت کمه

اهنت کمی پایین ،کلسترول یه ذره بالا

اینم ترجمه

تصویر

قند نداری

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مانیار مامان مانیار روزهای ابتدایی تولد
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته چهلم بارداری
مامان دنیز.آراز مامان دنیز.آراز روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد