خانما کسی میتونه ترجمه کنه ازمایشمو

تصویر
۳ پاسخ

هم قند ناشتات هم یکساعته و دوساعته
پلاکتتم خوبه کم خونم نیستی

این ازمایش تست قنده درسته

تصویر

همه چیت خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان نی نی 🤎🧸 مامان نی نی 🤎🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار روزهای ابتدایی تولد