مامانا کسی میتونه آزمایشمو تفسیر کنه ؟؟؟

تصویر
۱ پاسخ

قند ندارین کم خونی هم ندارین ولی ی خورده اومده پایین همون قرص آهنتونو مصرف کنید می‌ره بالا

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مرسانا💕ومانیسا💕 مامان مرسانا💕ومانیسا💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الیسا مامان الیسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🌸 مامان شکوفه گیلاس🌸 هفته سی‌وششم بارداری