خانما کسی میتونه تفسیر کنه ازمایشمو لطفا

تصویر
۲ پاسخ

همش خوبه😄
تفسیر نمیدومم ولی امه چیزی نرمال نباشه کنارش ستاره میذارن😅

مقدار جزئی عفونت ادراری
که اصلا ممکنه بخاطر نمونه گیری نادرست بوده باشه

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مرسانا💕ومانیسا💕 مامان مرسانا💕ومانیسا💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الیسا مامان الیسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی