۵ پاسخ

من دو هفته انقد سرفه داشتم که مردم ولی چیزی نشد خدارو شکر

من تا هفته پبش مریض بودم و بشدت و مدام سرفه میزدم
الحمدالله مشکلی پیش نیومد

نه این چیزا به بچه آسیب نمیزنه

من الان دو هفته اس سرفه میکنم
خداروشکر که تا الان بخیر گذشت
یکی دوبار چیزی نمیشه نگران نباش

نه
بعدش درد ، خونریزی یا آبریزش داشتین؟

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی