بچه های سه ماهه شمام جیغ زدن یاد گرفتن؟😂😂😂

۱۰ پاسخ

اره😅

جیغ ؟ گاهی شبیه تکواندو کارا مبگه عههههههههههههه
اوووووووووووووو
عععععععععععععع🤣

اره دختر من جیغ میزنه شدید

آره خیلی جیغ میزنه😂😍

اره جدیدا جیغ میزنه بچه پررو

دختر من از اولش جیغ میزد🤣همه در تعجب بودن پرستارا میگفتن ما ندیدیم بچه اینجوری جیغ بزنه

اره خیلی جیغ میزنه 😑😂

بله.‌

اره😂 جیغ زدنش هم شدیده 😂😂

دختر من دوماه و نیمه ولی هنوز سرو صدایی نداره طبیعیه؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷کایراجون🩷 مامان 🩷کایراجون🩷 ۱۰ ماهگی