وقتایی ک بازی میکنه دلش میخاد بگیره وسایل رو و حرف بزنه اما نمیتونه از حرص و عصبانیت هی نق میزنه و جیغ میکشه🤣اگه بلندش نکنی تبدیل ب گریه میشه
وای آرنم دوروزه جیغ میزنه انقدم با صدای خودش حال میکنه 🤣🤣
بچه های منم جدیدا اینجور شدن رد دادم همش حس میکنم لجوج شدن یا عصبین
دختر منم بعضی وقتا همینجوری جیغ وگریه های عجیب میکنه احساس میکنه پشه ای چیزی نیشش زده
وای دقیقا دختر منم اینجور میکنه😑😑😑😑😑😑
دختر منم🤣🤣هر لحظه میگم الان گلوش پاره میشه
اره عزيزم طبيعه😂
پسر منم همون موقع ها یاد گرفت هنوز میزنه😂
پسر من از الان اینجوریه😂😂
وای چرا تو این سن اینجوری میشن
پسر منم از اول سه ماهگی تقریبا جیغ های الکی میکشه
خنده و بازیشم با جیغ شده
به قول شما انقد جیغ میکشه یهو تبدیل به گریه میشه نق میزنه
دقیقا میراثم از سه ماهگی جییییغ رو یاد گرفت گریه نمیکنه ولی هیییی جیغ و داد بعد دیگه عصبی میشه میحوابونمش🤦🏻♀️😂
دختر منم همینه😐
دختر من هنوزم داره😄
دلا از روزی ک دنیااومد گریه کردنی یهو یه جیغ تشر مانند میزد
الان همون حرکتش شدید تر شده رسماااا جیغ میزنه احساس میکنم بچه ازالان عصبیه 🤦♀️🤦♀️ نمیدونم چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.