زیباترین اسم دخترونه ای که شنیدی چیه؟🎀🩷؟!

۲۹ پاسخ

آوا ، برکه ، پناه ،

بهار... خیلی حس خوبی بهم میده وقتی میشنوم

نیلوفر😍

نیلا،برکه،نبات

آنیا، ماهوین، نیلای، آیلین
🤦🏻‍♀️😂خدا چهارتا دختر اگه بهم بده همینا رو میذارم

آنیسا و آلما و آنیا

آرشیدا🥰
عزیزم هرکی اسم بچش براش قشنگترینه

آنا
لیانا

اسم دخترم ثنا😍عاشق اسمشم

هیرو

نیلا...ک اسم دخترمه...دختر بعدیمم دیلا و آیلا میزارم قسمت بشه

دلانا ب معنی قلب مادر

همیشه آروزم اگه خدا منو دوباره لایق بدونه صاحب دختر بشم بزارم آیسان ؛آیسل؛جانان
عاشق این سه تا اسمم

آوا😉

گلسا

من چندروز پیش تواینستا اسم دلیار رو دیدم خیلی خوشم اومد
اگه یه روزی خر شدم زبونم لال خواستم بچه ی دوم بیارم ودخترشه اسمشو میخام بزارم دلیار به سامیارم میخوره😃

آرامش

آیه

اسم دخترای خودم
آتریسا و آیسا
البته آرتمیس هم دوست دارم

رستا

نورا💛

سلام عزیزم میشه بهم درخواست بدین

مه رو

ایل آیدا

همتا اسم دخترمو واقعا دوست دارم

مهوا
ماهور
شهرزاد

اسم خودم و دخترم😅
زهرا و همتا

آلما

نیلای

سوال های مرتبط

مامان مسدود دائم شدم مامان مسدود دائم شدم ۳ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان آقا کیان مامان آقا کیان ۲ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ سالگی
مامان دیاروتودلی🩵 مامان دیاروتودلی🩵 ۲ سالگی