۷ پاسخ

من نیکان اقدسیه دادم شد ۱/۴۰۰

۳۰۰ تا ۷۰۰

من ازاد همیه میگیرم یک میلیون میشه

بیمارستان خصوصی من یک تومن میدادم

٦٠٠تومن

بیمارستان دولتی دکتر باید بنویسه؟

من با تکمیلی هیچی نگرفت

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی