۶ پاسخ

برامن بیمارستان صدوخورده ای میشه هردفه

من میرم دولتی حدود ۱۳۰تا۱۵۰
البته ۱۰۰ بود الان رفت بالا
مطب دکترم ۷۰۰
ولی هیچ فرقی نداره ها فکر کنی دولتی با مطب فرق داره .نه

بیمارستان دولتی ۱۵۰ مطب ۴۰۰

ان اس تی چی هست

دولتی ۷۵ گرفت. ..مطب ۳۰۰

دولتی رایگان
خصوصی با تامین اجتماعی دیشب رفتم ۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان MAHED joon مامان MAHED joon هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی