۶ پاسخ

بیمارستان دولتی کی گفته رایگانه
من با دفترچه هر سری میرم ۱۲۰ هزار میگیرن

این سوال منم بود

من شد170

من بیمه هم ندارم ان اس تی دادم شد ۲۱۰

رایگانه با بیمه

سلام زیاد نیس شاید ۱۰۰تومن اینا

سوال های مرتبط

مامان MAHED joon مامان MAHED joon هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد