خانوما هزینه ان اس تی بیمارستان دولتی چنده

۴ پاسخ

رایگان

من ۱۵۱گرفتن ازم

من 165انجام میدم توی دولتی

تو بیمارستان خیلی ارزونه اگه نامه از بهداشت داشته باشی کلا رایگانه

سوال های مرتبط

مامان MAHED joon مامان MAHED joon هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان مودالی مامان مودالی هفته سی‌وپنجم بارداری