۷ پاسخ

اگ تهرانی بیمارستان آیت الله کاشانی رایگانه

من خصوصی بستری بودم ۴_۵بار ازم گرفتن تو ۲روز ۴۸۰۰ تو فاکتور زده بودن

اره خیلی کم

تو این هفته ان اس تی میدن؟ یا دکترت نوشته؟

برا من ۲۶۰ هردفعه

بله گلم ولی قیمتش اونقد بالا نیست

من 60تومن دادم

سوال های مرتبط