۱۲ پاسخ

چرا از من هربار۶۰۰ هزارتومن میشه؟😕

من نیمه خصوصی میرم ۴۵۰ میشه هر بار

برا من بیمارستان دولتی۷۰۰گرف

دولتی حدودای ۳۰۰ و خصوصی ۷۰۰ شد مال من

آن اس تی برای چیه خانما؟

من بیمارستان نیمه خصوصی رفتم، اورژانسی درد داشتم برام nst نوشت هزینه ۶۰،۷۰ تومن شد
یه بارم بیرون انجام دادم با بیمه شد ۱۲۵۰

هم خصوصی انجام دادم هم دولتی

رایگانه....فقط یه ویزیت بیمارستان هزینه‌شه

تامین اجتماعی من رفتم رایگان

هر جا بری رایگان هست

من امروز رفتم امام رضا 76 تومن شد

نه فکر نکنم رایگان باشه

سوال های مرتبط

مامان MAHED joon مامان MAHED joon هفته سی‌وچهارم بارداری