آن اس تی توی بیمارستان دولتی رایگانه

۸ پاسخ

نه 65ازمن گرفت

من هر هفته با بیمه ۶۰تومن میدم

منم میخام برم بگیرم نمیدونم هزینه اش چقد میشع بیمارستان

من ۷۵تومن گرفت

بله رایگانه

نه رایگان نیست اما نسبت به مطب دکتر مناسبتره قیمتش

با بیمه بله

با بیمه بله

سوال های مرتبط

مامان MAHED joon مامان MAHED joon هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان مودالی مامان مودالی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی