من بیمارستان دولتی رفتم ۱۷۵
سلام عزیزم
من پریشب رفتم حدود ۷۰۰ تومن ازم پول گرفتن
من چون نگران بودم خودم نرفتم حسابداری
مامان رفته بودن
کد ملی و همه چی هم داده بود
ولی احساس میکنم با بیمه نزده
چون تو فاکتورش زده بیمه آزاد
در حالی که مامانم میگن چند بار گفتم تامین اجتماعیه
ان اس تی تو بیمارستان های دلتی ۱۹۰ هزار تومن هستد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.