۱۰ پاسخ

تو بیمارستان من انجام دادم زایگان بود

بیمارستان میلاد رایگان

بيمارستان دولتي انجام ميدم ١٥هزارتومان

بیمارستان ۱۰۰
مطب ۳۰۰و یه جا دیگه پرسیده بودم گفتن۵۰۰

منم تو بیمارستان انجام دادم ۵۰هزارتومن

من بیمارستان انجام دادم ۱۳۵

من تو مطب و مرکز سونو خصوصی انجام دادم ۷۵۰...بیمارستان محب یاس هم ازم ۴۵۰ گرف

من بیمارستان خصوصی انجام دادم 700هزار تومن آزاده گفتن

۸۰۰
اره تو‌مطب

مطب ۷۰۰
بیمارستان ۱۰۰تا۱۵۰

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی
مامان فندقچه مامان فندقچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی