بچه ها هزینه ان اس تی چقدره

۶ پاسخ

برو زایشگاه رایگان میگیرن

بیمارستان دولتی دیروز رفتم۴۵تومن

بستگی داره کجا بری
من میرفتم تریاژ بیمارستان خصوصی ۸۰۰ می‌گرفتن
دولتی ها حتی بعضی شهر ها بهداشت هم میگیره رایگانن

بستگی داره کجا بگیری خصوصی یا دولتی
خصوصی نهصد هست
دولتی ارزونه

زایشگاه رایگانه

دولتی ۱۸۵تومن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌ونهم بارداری