بچه ها ان اس تی هزینه داره ؟؟ چقدره ؟

۱۶ پاسخ

من مطب دکتر یه تومن ازم گرفت
حس میکنم خیلی گرفته ازم
چون شهرستان بیمارستان میرفتم ۴۰۰ میدادم

آزاد تو بیمارستان و زایشگاه دولتی ۶۰۰
خصوصی۸۰۰
مطب۸۰۰
با تامین تو دولتی ۲۰۰

من بیمارستان ۸۰۰دادم

من هفته قبل بیمارستان دولتی انجام دادم ۳۵۰ تومن شد

176 تومن پول دادم با ان اس تی و ویزیت و معاینه تو بیمارستان دولتی .... ولی مطب و بیماریتان نیمه دولتی تا یک تومن میشه

مطب انجام دادم ۸۰۰
بیمارستان دولتی ۴۵۰

من یه هفته پیش ۵۰۰ گرفت ازم

من خصوصی 1900 دادم

اره تو مطب 450

من مطب انجام دادم ۱۶۰۰

منم دکترم قبل عید۵۰۰بعد عید۹۰۰کرده هر دفعه که میرم هم باید ان اس تی بدم

من زایشگاه ۵۰۰ دادم

من بیمارستان خصوصی انجام دادم با ویزیت ۲میلیون و ۱۰۰ شد 🫠

بله گلم متفاوته بیمارستان باشه دولتی خصوصی مطب
من انجام دادم ۴۵۰ ت مطب دکترم

من پیش دکترم انجام دادم ۸۰۰

من دیروز بیمارستان دولتی با بیمه تامین انجام دادم شد ۱۳۵ تومن

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌ونهم بارداری