سلام خانوما بنظرتون وزن بچه کم نیست

تصویر
۴ پاسخ

آزمایش بلدین بخونین؟

مال من ۱۷۶۰ بود تو ۳۲ هفته و دکترم گف خوبه

ن بابا گلم ماشاالله عالیه . من جاریم بچه ش دنیا اومد ۲ کیلو بود ک 😐😲

واس منم‌ ۳۱هفته و پنج. روز ۱/۸۰۰بود دکتر گفت کمه دوباره سونو نوشت برا هفته دیگ

سوال های مرتبط

مامان محمد بامری مامان محمد بامری هفته شانزدهم بارداری
مامان الیاس🩵👶🏻 مامان الیاس🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری