تست دادی
سلام دخترا منم ۶روزه پریود نشدم سر۴مین روز تست زدم منفی شد ترشح هم ندارم هیچ علائمی هم ندارم ممکنه باردارباشم؟
منم بعد ۵ روز تست زدممثبت شد ترشح سفید داشتم
بزار یکم بگذره ببین پریود میشی یانه اگه تا ۱۰روز بعد موعودپریودیت گذشته تست بزن
چه نوع ترشح داری عزیزم؟
تست بده
بی بی چک بزن
ترشح منم بعد دوسه روز تاخیر داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.