۸ پاسخ

دکتر پسر من به پسرم زمانی که ۳،۴ روزه بود داده بود فکر کنم یکی دوهفته داده بودم بهش

خیلی خوبه بده بهش

به دختر من تو ۴ ماهگی داده بود

عزیزم قطره آهن خب اهن داره
این فولیک اسید و ویتامین ب ۱۲ هست
باید هر دوتارو بدی دیگه
یعنی هم اینو و هم آهن رو ولی سعی کن از دکترش بپرسی بازم

مشکلی ندارع عزیزم
منم برای پسرم الان دکتر بهش داده
فولیک اسیده همون تو مایع های آهن هست

وقتی دکتر داده جای سوال نیست لازم بوده

نت سرچ کن ببین تو چه مواقعی این دارو تجویزمیشه

برای چی هس این

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین مامان سیدحسین ۱ سالگی
مامان ❤️دلوین❤️ مامان ❤️دلوین❤️ ۱۵ ماهگی
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم ۲ سالگی
مامان هدیه های خداا مامان هدیه های خداا ۱۵ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان خاله ریزه👶🏻💖 مامان خاله ریزه👶🏻💖 ۱۷ ماهگی