خانما کسی امپول هپارین،نمیزنه؟

۶ پاسخ

من میزنم روزی 2 تا

دکترتون کیه

بله متاسفانه

من میزنم

من میزنم چون استراحت مطلقم بخاطر سرکلاژ

من برا بارداری قبلیم میزدم ۱۵تا

سوال های مرتبط

مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی