۴ پاسخ

من تا دلم نخواد اصراری ندارم ولی بقیه اذیتم میکنن که حتما بخور
ولی اگه چیزی هوس کنم میدونم بچه میخاد بتونم میخرم میخورم

قطعا هیچ اثر منفی رو بچه نداره
صرفا واسه روحیه مادره😁

من اعتقاد ندارم ولی تا نخورم روانم آروم نمیشه .شاید مثلا یه هفته بعد اون غذا رو بخورم ولی خیلی حرفش رو میزنم که آخر برام تهیه میکنن.خخخخخخخخخ

اره منم خیلی شنیدم چیزی که میبینی نخوری خدای نکرده بچه چشمش کج میشه
من که میخورم چون میترسم

سوال های مرتبط

مامان والا مامان والا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل‌پسر مامان گل‌پسر ۷ ماهگی