۲ پاسخ

عالیه

اره عزیزم عالیه. شروع کن اگه قند نداری بستنی. بخور. نخود عدسی گوشت کبابی کن معجون بخور. اینا عالیه

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐬𝐡𝐚𝐲𝐚 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐡𝐚𝐲𝐚 هفته سی‌وهفتم بارداری