نه چرا کمه اگه کم باشه دکترت میگه بهت
حلیم و بادام بخور و بستنی وزن بگیره
غذای مقوی بیشتر بخور..مث حبوبات شیر مغزیحات.حلیم اینا..الکی خودتو نبند ب بستنی ودلستراینا
من پسرم ۳۳ هفته تمام دنیا اومد، وزنش دو کیلو بود
نسبتا آره کمه
خوبه میتونه بیشترم باشه رو تغذیه ات کار کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.