۶ پاسخ

نه چرا کمه اگه کم باشه دکترت میگه بهت

حلیم و بادام بخور و بستنی وزن بگیره

غذای مقوی بیشتر بخور..مث حبوبات شیر مغزیحات.حلیم اینا..الکی خودتو نبند ب بستنی ودلستراینا

من پسرم ۳۳ هفته تمام دنیا اومد، وزنش دو کیلو بود

نسبتا آره کمه

خوبه می‌تونه بیشترم باشه رو تغذیه ات کار کن

سوال های مرتبط

مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی