۵ پاسخ

وزن انومالیش چند بود چند هفته؟

استرس برای چی، ماشاءالله وزنش عالیه

عالیه، من 32هفته رفتم 1660بود گفت کمه

نه عزیزم عالیه

نهه عالیههه

سوال های مرتبط