۱۲ پاسخ

من بارداری قبلیم ۳۳هفته بچه ۱۷۰۰بود شروع کردم به خوردن پسته ۴۰ هفته بچه دنیا اومد با وزن ۴۱۰۰

آب پرتقال طبیعی خیلی خوبه واس وزن ماش و آش رشته

حلیم بخور ،انواع کباب،بستنی،اجیل

روغن حیوانی با شیره انگور ویکمی اب مخلوط کن بخور، تخمرغ رسمی روزی یکدونه، چهار مغز، خرما وشیر بخور

تخم مرغ
مرغ
ماهی
گوشت
بستنی
حلیم
حریره بادام
مغزیجات خصوصا بادام درختی
اینا خیلی موثره

سونوداپلرنگفت دکتربدی؟؟

طبق تجربه خودم میگم ، بادام درختی و بادام زمینی بخور کره بادام زمینی بخور بستنی و تخم مرغ آب‌پز، آبگوشت با هرگوشتی که داری زیاد بپز بخور

حبوبات
گوشت
تخم مرغ
حلیم
فرنی ارد برنج
اگه دیابت بارداری نداری پودر لیدی میل

مگه باید چندباشه؟؟

منم ۳۲ هفته همینقدر بودم
خیلی حواست به تغذیه‌ات باشه
برای من تشخیص iugr دادن ۳۷ هفته زایمانمه بچم ۲ کیلو بیشتر نیست الان

پروتئین تخم مرغ مغزیجات بستنی

مال منم دیروز رفتم کم بود دو قوطی لیدی میل گرفتم

سوال های مرتبط