خانما این تاریخ داره

تصویر
۹ پاسخ

اگه بازش کردی کلا ۳ ماه میتونی استفاده کنی وگرنه اگه باز نکردی تا برج ۵ ۲۰۲۶ وقت داره

عزیزم شربت خراب نمیشه درشم بازباشه

اره عزیزم

تا 2026 انقضا داره

تاریخ داره اگ بازنشده بده دارویی ک باز میشه بعد یماه بهتره دگاستفاده نشه

یسال وقت داره

اگه باز کردی که باید بریزی دور

اره عزیزم تا آخر اردیبهشت ۱۴۰۵ تاریخ داره

چرا داره

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین مامان سیدحسین ۱ سالگی
مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی
مامان اریا💙🫀 مامان اریا💙🫀 ۲ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی