سلام عزیزم شما طبیعی باردار شدید
ذخیره منم پایینه
عزیزم شما آی وی اف کردید یا طبیعی باردار شدی؟ ذخیره ی منم کمه چیکار کردید که باردار شدید؟
ذخیره ی تخمدان پایین دلیل بر نازایی نیست من خودم ذخیره ام پایین هستش با سبک زندگی سالم باردار شدم اگه میخوای بیا پی وی
عزیزم برو ای وی اف
احتمالش هست اما دیرتر نتیجه میگیری برو ای وی اف
عزیزم بروبرای ای وی اف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.