با ذخیره تخمدان کمزیر نیم میشه طبیعی باردارشد

۶ پاسخ

سلام عزیزم شما طبیعی باردار شدید
ذخیره منم پایینه

عزیزم شما آی وی اف کردید یا طبیعی باردار شدی؟ ذخیره ی منم کمه چیکار کردید که باردار شدید؟

ذخیره ی تخمدان پایین دلیل بر نازایی نیست من خودم ذخیره ام پایین هستش با سبک زندگی سالم باردار شدم اگه میخوای بیا پی وی

عزیزم برو ای وی اف

احتمالش هست اما دیرتر نتیجه میگیری برو ای وی اف

عزیزم بروبرای ای وی اف

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته نهم بارداری