ذخیره ات که خوبه چرا نگرانی
بله عزیزم من با ۰.۹۹ طبیعی باردار شدم
عزیزم من ۴ ماه بود اقدام بودم باردار نشدم ازمایش دادم ذخیرم ۲/۵ بود که دکتر گفت خوبه تا ۱ سال اقدام کن باردار نشدی بیا .... باردار نشدم دوباره بعد ۶ ماه رفتم پیش یک دکتر دیگه گفت باید ازمایش بدی ازمایش ذخیره دادم شده بود ۱
که بهم گفت باید ای وی اف کنی نمیتوتیم دوباره بگیم برو اقدام و فرصتو از دست بدیم ممکنه ذخیره صفر بشه
آره عزیزم من ذخیرم ۰/۹۴ حتی کمتر از یک و طبیعی باردار شدم
من 3.77 نشدم
اره چرا نشه ذخیرت که خوبه عزیزم از این کمتر هم طبیعی میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.