میگم بچه ها از آزمایش انتی واقعا جنسیت معلوم میشه

۱۰ پاسخ

نه نه معلوم نمیشه اصلا درست نیست توی سونو ک میبینن بچرو گاهی اشتباه میشه حالا اون ک ی عدد ربطی به جنسیت نداره

نه صددر صدی نیس از روی تجربه میگن بعضی وقتا اشتباه در میاد

به من احتمال زیاد گفت دختره برم انومالی ببینم درسته البته دکترش خیلی کار بلد و حرفه ای

نه آزمایش درست نیست من مامش ۲.۲ بود مال پروتئین همه گفتن دختره ولی بچم پسره
که توی سونو ان تی کامل مشخص بود

عکس نی نی هاتون بدین عکس یلدای ای شیک تحویل بگیرید

من رفتم انتی سیزده هفته وشش روز گفتن پسر

نه فقط احتمال میدن

دادم ۱۲ هفته انتی رو دادم

برمنم بگید خوب

واقعا

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد مامان امیر محمد هفته هجدهم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عشقای من🩵🩵 مامان عشقای من🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وهشتم بارداری