واسه کیت هم حتما اول صبح وناشتا باشیم

۱ پاسخ

اصلا...کیت تخمک گذاری نباید با اولین ادرار صبحت باشه باید بین ساعت ۱۰تا ۸شب باشه...هر دفعه ام تو همون ساعت همیشگی کیت بزنی

سوال های مرتبط