۱۱ پاسخ

شب یلدا

من تا دوم بیشتز وقت ندارم

من۲۷دی بهم نوبت داده

به من گفت 17,18 دی ان شاالله

منم طبیعی ام هروقت ک خدا بخاد🥺🫢😅

۱۴دی تاریخ گفته هنو نامه نداده ولی

۹ دی نامه داد گفت ده دی خیلی بیمارستان شلوغه منم گفتم این چیزا برام مهم نیست

۲ دی ان شاالله😍

۱۴ هم😬

طبیعیم هروقت ک دردم بگیره

کی شد

سوال های مرتبط

مامان پریزاد مامان پریزاد ۷ ماهگی
مامان پسرم دوتادختر مامان پسرم دوتادختر ۷ ماهگی
مامان مـــا🌙هَــکــ مامان مـــا🌙هَــکــ ۲ ماهگی
مامان آوینا جان💖 مامان آوینا جان💖 ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۳ ماهگی
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 ۶ ماهگی
مامان تیارا😍 مامان تیارا😍 ۵ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۰ ماهگی
مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۴ ماهگی
مامان هانا🥹🩷 مامان هانا🥹🩷 ۲ ماهگی