۴ پاسخ

تو کلاس به ما گفتن از ۳۵ هفته با مواد داخلش ماساژ پرینه انجام بدیم و از ۳۷ هفته هم باید روزی یدونه داخل واژن بزاریم

برای من یکی صبح بعد صبحانه میخورم یکی شب واژینال سوراخ هم نیاز نیست من با اپلیکاتور میزارم خودش با دمای گرم داخل واژن آب میشه

واس من ک هر ۱۲ ساعت یکی گفته

برای من هر ۱۲ ساعت گفت سوراخ کن بزار

سوال های مرتبط

مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد