۴ پاسخ

بادستت نمیخواد بزاری اپلیکاتور قرص هست از داروخانه بخر شبی دوتا بزار

یه چیزی بگم
من از دکترم پرسیدم استفاده کنم
گفت نه بچه مدفوع میکنه

دکتر بهت داده یا خودت خریدی

شبی یک بار قبل خواب بعد از دستشویی رفتن
یک دونه بردار با سوزن سه تا سوراخش کن بعد به اندازه یک انگشت بده بره داخل واژن ..‌ اگر جلوتر بذاری بی فایده ست

سوال های مرتبط

مامان دختروکم💜 مامان دختروکم💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد