اولین برفی ک گل پسرم دید....
۲۷ آذر ۰۴
به وقت ۱۱ ماه

تصویر
۸ پاسخ

منم برف میخواااامممممم.

ای جون چه ذوقی ام داره

سلام مامانا تروخدا تاپیک منم ببینید

خداروشکر..پس الودگی رفت هوا پاک شد

خوش به سعادت گل پسر🥹🥹🥹

سرما نمیخوره 😐

شما کجای مشهدی اینقدر برف داره 😁

خوش به حالتون اینور که فعلا خبری ازبرف نیست

سوال های مرتبط

مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سام مامان سام ۲ سالگی