۲ پاسخ

من ایشالله میخوام برم نیکان اقدسیه
دکترمم فقط اونجاست

هر ۳ تا بیمارستان عالین
من زایمان نداشتم اما پارسال بخاطر یه عمل دیگ نیکان بودم و عالی بود رسیدگیشون

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری