۲ پاسخ

خیلی شیر خشک خوبیه
من ک خیلی خیلی راضیم
قیمتش خیلی زیاده ولی خوب چون هم به بچم میسازه هم وزن دهیش خوبه میدم و راضیم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۱۲ ماهگی