دوستان بعد سونو آنتی شکمم هراز گاهی تیر می‌کشه ؟

۴ پاسخ

پس درد شکمت به خاطر سنو نیس حتما جنین رشد میکنه باعث انقباض رحمت میشه

برا منم تا دو روز تیر میکشید. گفتن طبیعیه

چرا مگه سنوی انتی شکمی یا واژینالی

اره ی کم استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان Chocolate🍫 مامان Chocolate🍫 هفته سی‌وچهارم بارداری