۲ پاسخ

دختر من دوست داره ولی ماجان برا یکسالگی خوبه الان دیگ پاستوریزه بگیر

یه بار فقط ماجان گرفتم براش.رامک میگیریم پاستوریزه خوشمزه‌ست.خیلی دوس داره

سوال های مرتبط

مامان پارسا و مهدیار مامان پارسا و مهدیار ۲ سالگی