۷ پاسخ

میترسم بخاطر سبک بودنش هی گرسنه بشه

قبلاشکمش کارنمیکرد ولی الان دیگ روزی یه بار دسشویی میکنه گلاب ب صورتتون

من نان میدم ولی پسرم بالا میاره و این یبوست هست . چقدر بد ک وزن دهی ندارع‌

ولی سبک دیگ دل درد نداره راحت شد قبلا بانان ب خودش می‌پیچید اپتامیل دادم باز نساخت بهش اخرهمین گیگوز

من استفاده کردم فقط زفللکس پنهان داره الان کم میدم

نان میدادم چون ب دخترم نمیساخت می‌آورد بالا عوضش کردم دکترش گفت گیگوز بده خیلی خوبه قابل هضم.
ولی وزن دهیش صعیفه یکم

من استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان م ی  ر ا ن 💙 مامان م ی ر ا ن 💙 ۹ ماهگی