یکی انقباض زایمانی فرقشو با کاذب بگه؟
ا

۳ پاسخ

انقباض زایمان الان من دارم عزیزم هربیست دقیقه زیرشکم دردمیگیره ودردش. پخش میشه توکمرت و شکم سفت میشه بعد چندثانیع ول میکنه بازبیست دقیقه بعد دوبارع میگیره

انقباض منظمه میگیره ول میکنه
ولی کاذب مثلا یه نیم ساعت اینا درد میگیره بعد تموم میشه

خواهر انقباض زایمان دیگ معلومه دردش تموم نمیشه ووحشتناکه 🥲😂

سوال های مرتبط

مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان َپناه🥰 مامان َپناه🥰 ۵ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ها💓💓 مامان جوجه ها💓💓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته چهلم بارداری
مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهیار🤍 مامان مهیار🤍 ۱۴ ماهگی